Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Tidak.Hebat.Pun

11:06 PM 7 contengan

Salam dan Selamat Malam

First of all, Happy New Year !!! Apa azam kawan-kawan? Azam saya?
Nak bring-foward azam-azam yang lepas hehehe :P

Cuti ni memang malas nak hapdate (Proper word: update). Ini saja yang dapat saya sajikan pada minggu ini


Nota Kaki:
Bajet nak buat B&W as Ted Grant said “When you photograph people in colour you photograph their clothes. But when you photograph people in B&W, you photograph their souls!” -DCMag

tp rasa macam this life is so colorful! so color makes me happy :)




Being sooo lucky! lucky! lucky! to have this shot! Thanks Bro!



Malang! I brought my EF 28-105mm je while 55-200mm left in the hotel! :(

Tried to shoot RAW. Yeah satisfied :D (Thanks Haaziq for the tips!)

Cuba tengok carefully, from right to left: perut yang bunting, tangan, breast, face parts. Kagumkan? Subhanallah! Inilah Pulau Dayang Bunting. Aku baru tahu what the Pulau Dayang Bunting means for



Tak hebat mana pun gamba-gamba ni. Hanya menekan punat dan menangkap apa yang mem"pleased"kan saya. Saya gembira. Kamu?


Nota Kaki:

Berkenalan dengan shooter baru, tapi lupa nak amik no phone hahah teruk tol!

(7) Comments

  1. Sop On January 4, 2009 at 1:50 AM

    Hmm.. pn dayang nmpk mcm ngandung 30mggu. xsure lah. kene pakai ultrasound giant utk pastikan.

     
    aw3rz On January 4, 2009 at 2:07 AM

    tak senonoh btol gambo dayang yang bunting ko tuh.isk2.letak la gambo yang boleh ditonton oleh budak bawah 15 tahun macam aku ni.

    kalu kome gumbire,semue pun gumbire

     
    azaHmaeL On January 5, 2009 at 3:29 PM

    Replies:

    Sop: Memang sah baru lepas posting O&G :p boleh jugak. pastikan helikopter tu ade power supply yang cukup untuk ultrasound giant tuu ;))

    aw3rz: dayang bunting AKU? hahah sejak bile aku jadik dayang dan sejak bile aku bunting muahaha ;)) alah mcm kaw tak biasa jee. kaw kan dah expert

     
    Syafiq Azuan On January 5, 2009 at 4:05 PM

    Haha. Boleh pilih kan? Aku Suka B&w tuh! :D Nice shot. Teruskan menekan shutter tuh. :)

     
    azaHmaeL On January 5, 2009 at 8:46 PM

    Reply:

    Syafik: boleh. boleh. boleh :D B&W= souls hahaha tengs tengs~ berusaha lagiiii yey!

     
    Anonymous On January 9, 2009 at 5:14 PM

    salam
    semua gmbar cantik~ vraboooo. cik azza. hik~

    apis iglesias.

     
    azaHmaeL On January 9, 2009 at 8:30 PM

    Reply:

    apis iglesias: adeh! dah kemaruk dah dieee ni hahaha :p kaw ada taik lalat macam die yeh hahaha ;)) tengs2 :) akan aku tingkatkan usaha!

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v