Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Hampa

8:50 PM 17 contengan

Semalam mid-sem result keluar.



Hampa. Kecewa. Sedih.



1 paper failed. Community Health (CH).


Mungkin ada yang akan kata macam ni (Ya! memang ada pun!)



"Ala, CH je. Apa nak risaw2 sangat"



"!#%^((. Aku taw la aku tak pandai macam kaw"



Walaupun nampak simple, tapi... hanya Allah je yang tahu


Start study CH awal, lagi awal dari subjek-subjek yang lain (Patho, Pharmaco, Parasite, Microb) tapi kenapa failed?

"Orang yang COUPLE result mereka lagi cemerlang. Perlukah aku ber-COUPLE seperti mereka?"


Aku tujukan soalan itu kepada Nadi, kuliah-mate aku merangkap kawan aku juga.

"Orang yang berzina senang nak melahirkan anak, tapi susah nak mati"


Tersentap!


Moga Allah membantu aku dunia dan akhirat... Ampuni aku Ya Allah Ya Rahmaan Ya Rahiim!



Kadang-kadang aku tak faham mengapa mereka yang sudah lulus tapi masih bersikap "teruk la result aku" padahal, result: 4A's as no one got A in CH hahaha ya, lantaklah hal mereka tapi annoying as they said those things in front a failure like me.


Ya Allah, ampunilah mereka.



Tapi aku harus ingat, aku masih perlu bersyukur, ada lagi yang failed 2-3 paper. Alhamdulillah, aku kene tingkatkan usaha.


Psst: Terima Kasih kepada mereka2 yang mempunyai dSLR sebab dah "mengkritik" dan "mengutuk" aku belakang2 tentang "gamba2" aku. Ruang mengomen sudah disediakan tapi...Tak apa, aku akan berusaha lagi.



At least aku berusaha.... mungkin mereka fikir mereka sudah hebat...tetapi ada yang Maha Hebat.


Ya Allah, selamatkanlah Palastenians..



Nota Kaki:

1)Yes i'm a failure, but not forever! Aku takkan hampakan orang disekeliling aku! Never!




Split-Toning Effect


2)To Khairunnie, cepat2 hospitalise ur "honey" hehehe

(17) Comments

  1. Anonymous On January 9, 2009 at 9:50 PM

    salam.
    memandangkan ak tk bljr lg CH, so no comment. but how about d other subjects? Hope Ok la eh :)Em, byk je org tak couple tp terer, apesal nk nampak yg couple jgk? aiyoo. smlm mber ak kena cekup berdating dek unit pencegah maksiat, lps tu dtg rmh ak bising2, haha (dlm ati gelakkan die) penat nk dgr die membebel, mata pn dh berat.

    anyway, Allah is always beside us no matter wut, He has planned something brighter for u Azza. Just wait n keep soldiering on babe ;)

    Apis Lewis.

     
    azaHmaeL On January 9, 2009 at 10:17 PM

    Reply:

    Apis Lewis: kaw ada kene belajar CH ke? hahah alhamdulillah yang lain okey :D oo yee betul, silap aku terpandang kat derang hahaha die nak luahkan kat kaw (hah betul ke perkataan luah tu hahah :P) tengs apis LEWIS (wekk :P)

     
    aw3rz On January 9, 2009 at 10:33 PM

    ola!
    CH memang satu subjek yang dahsyat.memerah keringat sangat-sangat:untuk berjaga dalam bilik kuliah.
    Tapi boleh try lagi lorh.MAsih sempat nak kumpul markah continous assessment.

    Aku ada kawan, bile couple,mereka cemerlang.bila dah putus, yang satu jatuh.satu lagi terus cemerlang.yang cemerlang tu sebab dia sendiri sangat kuat.

    sape kutuk ko tuh?maybe sebab ko selalu pakai vignette kot. ngeh2.tapi takpe.ade orang fetish ngan vignette tuh

     
    Anonymous On January 9, 2009 at 11:24 PM

    ala,lek r ch..sape yg xpnah fail ch mmg akan dpt c la time o&g...bsekan dgn fail spya ade keinsafan...hahaha..sbagi pemberi smgt,list org yg fail ch time mid sem sem 2

    1)diri sndri
    2)awe
    3)ucop
    4)pecok
    5)mon a.k.a distinction boy
    6)gadis2 yg trase pandai (xbaik sbut nma)

    dimana kami skrg..di gp..haha..tng je..lg separuh sem je nk hbs

     
    azaHmaeL On January 10, 2009 at 1:26 PM

    Replies:

    aw3rz: hahaha shh penah la jugak tetido dlm kelas CH :P

    silap aku jugak. pegi tgk orang yang berkapel sebagai contoh pulak huhuhu

    maybe ter-over-vignette :p tengs bro

    psss: aku lupe nak mentioned, last tutorial b4 nak exam aku g tgk twilight haha padan muke aku!

    apos: okayy okayy semangat balik! separuh sem je. semangat! saya insap! saya tanak tengok twilight lagi tatkala nak exam huhahha

     
    Izzati Ishak On January 10, 2009 at 5:52 PM

    Biase jer fail Zah
    Salu je akak fail
    Sabar..
    Ingat yang result tu kerja Dia..
    Bukan kite yang menyangkutpautkan usahe tuh kat result.
    CH memang: bukan senang
    Bagi akak, semua subject tak senang..
    Tapi mesti kan ada hari cerah untukmu!!!

     
    Unknown On January 10, 2009 at 7:06 PM

    ohh thanks azah.
    akan menghospitalize my hubby secepat mungkin~

    by the way, keep working hard. i know you can do it =)

     
    azaHmaeL On January 10, 2009 at 9:31 PM

    Replies:

    Miss Ishak: Tengs kak izzat. Mungkin tengah down semalam huhuhu tengs yeh :D

    nurul khairunie: cepat2 sebelum die nazak!! :P teng khay!

     
    Sop On January 11, 2009 at 12:50 AM

    ishh, kapel2 ni utk org nafsu tinggi je.

     
    azaHmaeL On January 11, 2009 at 1:02 PM

    Reply:

    Sop: hahahah nafsu yang berbatas ke? a.k.a (tak nak kahwin lagi?) :p

     
    Sop On January 12, 2009 at 12:06 AM

    xde calon lg.

     
    Anonymous On January 15, 2009 at 12:52 AM

    Salam.. bebelan yang menarik.. HIT ME RIGHT THROUGHT..

     
    Anonymous On January 16, 2009 at 12:36 AM

    azahhh~ xpe2 cuba lagi, dont give up! aku yakin ng kau! :D

     
    azaHmaeL On January 16, 2009 at 9:00 PM

    Replies:

    Sop: agak2 dah kompem, haa roger aku hahaha :p

    NeoPhantom: Wsalam :) yeah spontaneous bebelan. tengs datang singgah :D

    daya.: tengs2!! aku tgh emo time tuuu sekarang aku nak berusaha lagi!! :D

     
    Anonymous On January 24, 2009 at 8:56 AM

    weh apos ko tetinggal name ake antare dak yang fail. Malahan akulah yang dapat marks paling rendah! aduss. yupp tenang aja mas.

     
    azaHmaeL On January 24, 2009 at 8:34 PM

    Reply:

    Nuar: mas untuk lelaki ya omm hahha :p tenang2 saja nii :)

     
    Anonymous On February 27, 2009 at 11:06 PM

    wawawa...aku xfail...tp mmg dah dekat2...
    saper yg dpt 4A's ckp cam tuh??emmmm..(cm leh tau jer=p)..mai g sekeh paler die..hehe
    anyway...
    aku mmg stuju sgt kot per yg nadia ckp..
    (smoga Allah terus lindungi kau dan aku..amenn~)
    tp..pada pndapat aku..xperlulah kiter nk compare diri dgn org laen.. dlm erti kater laen..igt blk kiter blaja utk saper dan knape???
    Allah?? selfsatisfaction?? knowledge??? to be look upon by others?? praises..etc2....
    instead of "why they did well....bla2..".. let's change to "what i've done wrong that i'm not achieving it"..

    semoga Allah sentiasa melindungi HATI kita.
    (words for myself..)

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v