Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive


Salam.
Eid-ul-milad ilayya! (Happy Birthday to me!)

22 tahun sudah saya hidup di dunia yang fana ini. Tapi rasanya baru beberapa tahun yang lalu saya tahu akan kenapa saya hidup kat dunia ni. Before we were born into this world, every muslim had sworn themselves to Allah on the day they declared themselves as muslims. Yeah! to be a caliph!

Dan semoga aku menjadi lebih matang, lebih bijak, lebih kuat, dan yang penting sekali adalah menjadi lebih beriman...

Banyak benda yang aku inginkan selain daripada apa yang aku bebelkan di atas, antaranya: (part ni materialistic sket :p)


1) Belajar dengan penuh tekun dan lebih bersemangat lalu graduate dan menjadi seorang Doktor Muslimah yang berjaya dunia akhirat @-)


2) Bertunang dan terus bernikah :">


3) Memenuhi apa yang telah aku azamkan suatu ketika dulu (masa tamhidi a.k.a matrix dulu) - biarlah hanya aku dan bagi mereka yang masih ingat sahaja tahu :-$


4) Memiliki sebuah zoom lens atau pun macro lens (aaahh bes nya kalaw betul2 dapat) =P~


5) dan lagi.. dan lagi.. dan lagiiiiiiiii


6) Oh dan tidak dilupakan, akan aku kumpulkan duit untuk membeli sebuah Mini Cooper S 8->
7) dan lagii. Berusaha menjadi photog yang hebat seperti mereka dan kamu!

(5) Comments

  1. aw3rz On January 25, 2009 at 9:26 PM

    bukan ko ade ke zoom lens? anyway, de orang cakap pasal reverse lens. aku pun tak tau mende. ko google la.

    anyway, baru 22?muahahaha

     
    azaHmaeL On January 26, 2009 at 12:35 AM

    Reply:

    aw3rz: real reverse lens ke reverse lens yang tebalikkan kitlens tu? kalaw yang tebalikkan kitlens tu aku failed nak melakukan nyer hahaha :p

     
    Anonymous On January 26, 2009 at 11:51 AM

    mcm taw je ape azam time tamhidi...hahaaha..

     
    azaHmaeL On January 26, 2009 at 1:29 PM

    Reply:

    apos: harharhar :)) yo yo jekk

     
    nuarasheeq On February 3, 2009 at 7:50 AM

    lagi bape tahun azam nak idup? hehe

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v