Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

pra-syawal

11:37 PM 3 contengan

Salam alayk

Pembuka bicara:

Orang dah masuk bulan zulkaedah dah, aku baru nak post gamba mase ramadhan dan syawal lepas hahaha

Bukan sengaja tanak letak awal-awal dulu, tapi disebabkan beberapa perkara menyebabkan eden takleh nak post gamba. Salah satu nyer, bila exam time raya adehhh

takpe2, orang kate

save the last for the best!

hah! poyo je hahaha


okey, ini gamba pra-syawal (aku amik mase beberapa hari last ramadhan. btw, aku takut nak men bunga api, so aku gantung je kat ampaian :P)

memang dah telambat kot nak ucapkan tapi tak kireee nak gak cakap!!

"Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin"

Nota Kaki:

ade lagi gamba, nanti aku post lagi, insha-Allah, hujung minggu ni as my holidays were over :(

(3) Comments

  1. Syafiq Azuan On November 3, 2008 at 6:02 PM

    Haha. Kau mmg "soo yesterday.." Haha. Boleh la. Selamat Hari Raya.:D

     
    milk and cookies On November 4, 2008 at 3:38 AM

    Hehe. Tak lambat nak wish rasanya.
    Deepavalli vathukal...
    eeehhh!
    Selamat Hari Raya!
    Hehe...

     
    azaHmaeL On November 8, 2008 at 1:48 AM

    Replies:

    Syafik: yeah! sooo yesterday mmg rowk!~ :P

    susu dan biskut: eh eh kamoo yang sambut, ala takyah malu2, gamba yu ade kat i mase yu tabur2 beras tu ekekeke :p

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v