Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

syawal

8:35 PM 8 contengan

hahaha (aku hanya mampu tergelak)!


betul la kata syafik si budak oren alpha, memang soooo yesterday! takpe takpe, i have to admit it :p kali ni je sapek hahaha


Nuna a.k.a Husna, kazen yang sedang kira duit raya. Aku?

"Hoi! Paparazzi!!"



First day raya, first time tangkap gamba kat kubur Wan, kekok dan takot. Wuu


3 generasi



Gila jakun dapat duit raya!


tak banyak yang di ambil tapi booolleehh laa. Kebanyakkan nyer gamba- gamba diambil ketika beraya sakan sebelum exam hah! melampau!!

selepas exam, haprak~










(8) Comments

  1. Syafiq Azuan On November 9, 2008 at 4:06 AM

    Hahaha. Ala, soo yesterday pun xpe. Janji ada post. ;)

    Uiks, wah. dah pandai guna "rambu2" tu la!. Cool..

     
    azaHmaeL On November 9, 2008 at 8:25 AM

    Reply:

    Syafik: TER-pemes lak name kaw yeh hahaha hasil keje aku yg kurang memuaskan. ngantuk ar time nii huhu

     
    Wawa On November 9, 2008 at 10:33 AM

    kak azah!wawa ni..kak azah,blh x kak azah recommend dslr yg sgt best?ur recommendation is highly needed!tq!n good luck 4 exam!

     
    Syafiq Azuan On November 9, 2008 at 10:54 AM

    Eh? Superb la ni zah. ;)

    zah, ada org suruh kau recommendkan tu. Kalo kau taknak rekemenkan, biar aku yg tolong "racun"kan. Hahahaha.

     
    azaHmaeL On November 9, 2008 at 1:12 PM

    replies:

    clementine: tgk name ni mcm teigt kat satu cite (tak igt title) :P yang jim carrey dgn kate-winslet belakon. oowwiee bley bley tp nanti kite borak2 kat ym k. live sket pastu nanti bley tanye2 :D

    syafik: aku cube gune "racun" aku dulu, kali ni aku tak pakai ubat gegat aku try gune ubat tikoos lak ke ekekeke :p

     
    aw3rz On November 9, 2008 at 5:44 PM

    rambu-rambu tu ko memang suke ye.chantek tuh.tapi muke ko memang jakun la dapat duit raye.hehe

     
    milk and cookies On November 9, 2008 at 8:08 PM

    Wee~
    Post baru dgn layout baru?
    Cool~

    Haish. Nape pemeskan si olen itu?
    Pemeskan kita lagi best!
    Muahaha~
    (Giiiilaaa Glam!)

     
    azaHmaeL On November 9, 2008 at 8:23 PM

    Replies:

    aw3rz: sukeee!!~~ weee~ :D ala, kali ni, tu je duit raya yg aku dapat~ tu yang jakun mcm babun muahah :))

    susu dan biskut: tu la, TER je tu ekekeke :p ala susu! next post aku letak name kaw ;))

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v