Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam :)

fuuuhh~ penat! macam nak tercabut kaki ni

Hari ni jalan-jalan pergi Zoo Negara which is located near to taman melawati (if i'm not mistaken la) Semangat! pukul 7.30 lagi dah bergerak konon-konon nyer tanak ter-miss la show dari ahli-ahli zoo pagi tu tp! cis!!! semua show cancelled! Binatang-binatang tu pergi romobongan ke zoo yang lain kot almaklumla cuti sekolah! wuuu :(( tp..tujuan utama aku adalah utk shoot gamba aje hehehe


Berebut-rebut nak naik tren kecik dengan kanak-kanak dan keluarga-keluarga yang lain. hah! semangat lagi di sini!! :P

Gamba banyak jugak amik tapi bila tengok-tengok balik, 2-3 keping je yang ada gamba binatang bersama manusia (manusia itu kami lah dan binatang itu mereka lah! :p)

Ahli Zoo:


Hopefuly, banyak la gamba kami kat dalam kamera salah seorang ahli zoo :D













Nota kaki:

1) Ahli zoo: Saya, Hafsah, Yana (ramai tak dapat nak ikut sebb...:( )

2) Antara binatang-binatang yang wujud kat sana dan yang telah saya shoot

3)ENJOY SANGAT!!!

4) Love animals to the maximum! :D

(3) Comments

  1. Sop On November 19, 2008 at 3:35 AM

    smpi hati ko gelar kawan2 ko haiwan zoo negara. aku pn tak smpi ati nk buat bende yg same.

    btw, aku add ko dlm blog aku.

     
    azaHmaeL On November 20, 2008 at 3:51 PM

    Reply:

    Sop: ala ucop, kalaw bukan kite, sape lagi nak mengaku derang as kawan ekekeke :p

    psssT: tengs add! :D

     
    Anonymous On March 14, 2009 at 10:54 PM

    salam dik... nice shoot. kalu dah ade camera ditgn mcm2 benda nak di 'tembak'.. tnggal lagi nak asah skill... akak pun sdg dlm prosesss.. nak amik class oh malas teramattt.. hohoho...

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v