Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam :) Hoping that everyone is normal muahah :P

2nd day in Temerloh Psychiatry Department is sooo differ with 2nd day in HKL heheh I found myself floating with delight in this posting.

Specialists in both hospitals are sooo supportive and kind and willing to teach us :) So I'm quiet motivated right now. Still not too late ok! hoyehh hooyeehh!! :)

+++

I found a patient who is very interesting. I guess. So I'm trying to use my special power (OK this is not a delusion of grandiosity heee :P) because I think it's working as happened to be that I did it on one of the patient in HKL, and I managed to interview him :P

Me: S cakap dengan siapa tu?

S: Saya cakap dengan Sabri.

Me: Siapa Sabri tu?

S: Dia kawan saya. Dia ada kuasa. Saya amik kuasa saya, dia amik kuasa dia. Dr nampak tak kuasa saya?

Me: Nope. (OK, I'm not good in acting)

Minutes later..

Me: S, kita borak-borak boleh? Dr nak tahu ape yang S buat dengan Sabri

S: Boleh. Nak borak kat mana Dr?

Me: Takpa2, S duduk sini saja....

Suddenly, he was very pre-occupied

Me: S pandang siapa?

S: Tu ha, ada perempuan tu dia cakap cakap dengan saya

Me: Siapa nama dia? Rupa dia macam mana?

S: Nama dia Nura. Muka dia macam awak! (Lepas tu dia pandang ke arah sinki and pointing to 'me').

Scary!

+++

Kat HKL dengar Auditory Hallucination, and the voice claimed to be me. And now, this chap is thinking that I'm talking to him. Aku masih ada 3 minggu untuk berada dengan dia.




Nota Tangan Comot:


Ada sesiapa diluar sana yang tiba-tiba ternampak saya atau terdengar suara saya?

(4) Comments

  1. Noor™ On November 9, 2010 at 6:26 PM

    ^_^

     
    muhammad syafiq On November 9, 2010 at 9:00 PM

    Ada sesiapa diluar sana yang tiba-tiba ternampak saya atau terdengar suara saya?

    ada2, SAYA !!! hehe :D

     
    azaHmaeL On November 9, 2010 at 9:08 PM

    Replies:

    Noor: \(^o^)/

    Syafiq: Uisshh bahaya ni!! kene masuk ward dah nii :P

     
    muhammad syafiq On November 10, 2010 at 3:23 AM

    mana ward tu? kne register dlu ke sebelum masuk..

    haha :p

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v