Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam

A post per month is better than I keep it non. 

Everybody wants to feel love


Allah gives you choices. It is you, the only you that needs to explore the choices and find the answer. Pilihan yang akan membuatkan kekecewaan dan kegembiraan. Adehhh

+++++

Buka wallet dengan harapan terselit not-not 50 ringgit dicelahan kad-kad bank. Tapi malangnya, sekeping pun tak ada. Lambat sungguh proses pengumpulan duit. Hari ini aku kumpul, esok lusa aku guna. Ok, nampak gaya, lambat lagi favorite lens nak dapat.

+++++

Ramai rupanya kawan-kawan yang bakal membina masjid pada tahun 2011. Tahniah! Lagi setahun sebelum kami memegang segulung ijazah sarjana muda perubatan dan pembedahan. InshaAllah. Doakan aku. Mula merasakan bahang professional exam pada bulan April 2012.

+++++

Aku biarkan post kali ni merupakan post yang terakhir sebagai penutup tirai 2010. Happy New Year! Moga 2011 membawa seribu-satu keajaiban yang aku nanti-nantikan. 

HAPPY NEW YEAR!!


Regards:
Azahmael


(2) Comments

  1. Abdul Munir Sanusi On December 26, 2010 at 10:30 PM

    Sibuk Doc! Macam dah lama tak menembak

     
    azaHmaeL On December 26, 2010 at 11:10 PM

    Reply:

    Munir: waaahh u know better than me senior!!~ :P tikus pon leh hidup dalam blog ni

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v