Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Nama Aku

2:24 PM 1 contengan

Salam.

Nurazah = Cahaya Kekuatan

Nama aku takde apostrophe sebelum alphabet A tu tapi pronunciation die ade apostrophe untuk menandakan itu adalah hurup 'ain dalam jawi. Sebab ia membawa maksud kekuatan.

Aku tak suka orang panggil aku Azza, aza sebab membawa maksud yang lain iaitu celaka. Bahaya sungguh.

Ok, kat sini aku nak cakap, aku seorang yang kuat. Despite of all the cemuhan, discouragement from those people, kesakitan hati, lemah perasaan, sikap cemburu tak bertempat, aku akan terus berdoa agar aku akan terus jadi kuat. Ya Rabb, perkenankan lah


"...Hidup macam pelangi, ada macam-macam warna. Sebab tu la Allah wujudkan bermacam-macam perasan dalam hati kita. Gembira, suka sedih marah sayang rindu jeles kecewa bla bla.. Tapi atas kite la nak pilih mana satu yang dominan. Salah pilih, hancurlah...." -Enz 



x6/12 (6 months) ja lagi

1 Comment

  1. Atiq Comel On February 7, 2012 at 8:28 PM

    nur....from now~ i'll call u nur..okeh?..hehehehe

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v