Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam :)

Semalam aku bengong. Stress tetibe selepas dapat tahu Dr M bakal amik candidates final posting O&G hari selasa. YES! TUESDAY! I am apparently in the Tuesday's list. Nice!

Lagi-lagi dengan khabar berita tetiba ade written, lagi la benggonggg....

So hari ni as a reward to myself, beli la makanan-makanan yang dikategorikan sebagai fat-riched-foods. Hanya kali ini saja. Tunggu lagi setiap 2 bulan untuk aku re-stock new stocks and stored-up new fats hahaha

Brownies and iced-blended with whipped cream. Grrr!~

The blue one is always be my fav! :)
Need to restock :)
Terserempak dengan Dr Nescafe-aku-tak-ingat-nama (dalam white coat dia mesti ade 1 sachet nescafe merah hahah) kat dalam lif Hospital Ampang yang dulunya aku jumpa mase posting dermatology at HKL. Dia tegur aku dulu selepas aku senyum kat dia (tak berani nak tegur sebab honestly tak ingat kat mana jumpa hahaha). Semangat Dr dah menyusup menyebabkan saya semangat balik :) Thanks Dr hehee

Source

Ini adalah jadual aku untuk bulan ni. Tak nak upload kesemuanya, nanti aku sakit jantung hahahah Sekarang aku kat merah yang pertama. Baru seminggu lebih sssiiikkkitt je aku jumpa balik penanda merah. Memang hidup aku dengan exam je la.

Ok, Berusaha! Nak sangat jadi dokter kan. HAMIK!


Nota Kaki:

"Dengar boleh, Percaya jangan"- Nesha

(2) Comments

  1. Bintuhambali... On September 11, 2011 at 12:15 PM

    next 2 week, exam lagi.. lps 2, next 2 week, xm lagi... lps 2, next 1 month exam lagi.... ape nak takot, lek2 je azah... All d best!

     
    azaHmaeL On September 11, 2011 at 4:09 PM

    PUT!!!!!!!!!!!!!!

    terima kasih atas peringatan itu hahahahah all the best to you too

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v