Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam and Morning Peeps!!

Saja upload gambar sebelum bertolak ke Hospital Tentera Lumut this afternoon. Mari cuci-cuci mata tengok gambar my BFF's engagement: 
Nur Hidayah Hamidin & Dzorif Don Zulkarnain Azmi


.:Lagenda Cinta Lestari Hidayah & Dzorif:.



Seindah Kelarai Jalinan Cinta Aku & Engkau
Thanks Don sebab being sporting!!! heee :D




Posing-posing yang daring saya simpan untuk tatapan empunya badan kiku~



Disebalik tabir (kami nak gak mencapub hahaha):

Nak ucapkan Mabruk kat Alia (orang disebelah saya ni) baru selamat diijabkabulkan semalam :) Barakallahulakuma :)
Bila la turn saya pula ye?? Asik amik berkat je kehkehkeh














Nota Kaki:

1) Malas nak packing ke Lumut. Malas. Malas. Sangat Malas.!! 
2) Kepada diri sendiri: "Selamat berholiday" dan
3) Kepada kawan-kawan yang pergi berholiday berelektif di Brunei dan Sabah, nak souvenir! (sila baca entry ini ahahah)

(5) Comments

  1. Abdul Munir Sanusi On March 6, 2011 at 8:18 PM

    Saya suka gambar yang third. Nanti saya kahwin nak ambil Aku & Kamera one of the photographer. Amacam, boleh?

     
    azaHmaeL On March 7, 2011 at 11:03 PM

    Terima kasih munir :)

    hahaha inshaAllah. masih belajar :)

     
    Aimi Syahirah On April 6, 2011 at 4:17 PM

    Suka gambar second dan third :')
    Lawaaaa.

     
    azaHmaeL On April 7, 2011 at 6:24 PM

    Thanks aimi~ datang la lagi hahaha :)

     
    Anonymous On April 16, 2011 at 4:30 AM

    Azahh! Thanks so much! Ade ke patut aku baru tengok kau punye blog ni! Haiyaaaa. Pandai kau amik gamba kan. Awesome babe! Thank youu =)

    Hidayah Hamidin

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v