Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam 'alayk


Daripada Anas bin Malik r.a berkata, aku mendengar Rasulullah s.a.w bersabda, Allah s.w.t berfirman, "Wahai anak Adam, sepanjang kamu memohon kepada-Ku dan berharap kepada-Ku akan Aku ampuni apa yang telah kamu lakukan, Aku tidak peduli. Wahai anak Adam, jika dosa-dosamu setinggi awan di langit kemudian kamu memohon keampunan kepada-Ku akan Aku ampuni. Wahai anak Adam, sesungguhnya jika kamu datang kepada-Ku membawa kesalahan sebesar dunia dan kemudian kamu datang kepada-Ku tanpa menyekutukan Aku dengan sesuatu pun, pasti Aku akan datang kepadamu dengan keampunan sebesar itu pula." - HR. Tarmizi

ps:

1) Aku tak tahu kenapa aku rajin sangat update eventho my exam is just around the corner (~_~)
2) Doakan aku! Sebab ini adalah Paediatrics!

(4) Comments

  1. GuGu On September 22, 2010 at 5:36 PM

    gdluck kak azah! :DD

     
    azaHmaeL On September 22, 2010 at 6:51 PM

    Reply:

    Thanks aiman (betul kan ? :P) :))

     
    Ndea Anuar On October 9, 2010 at 8:36 PM

    azah update la lagi!! =))

     
    azaHmaeL On October 12, 2010 at 9:27 PM

    Reply:

    Ndea: Aku baru lepas trauma Paeds. hahah akan aku update lagi kehkeh

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v