Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Ini sepatutnya dilakukan semalam. But I couldn't post it disebabkan internet yang tidak memberangsangkan. Anggap lah macam hari ini adalah hari Ahad hehehe

+++++++++++++++

Cuti kali ini tidak seperti cuti-cuti yang sebelumnya. Tidak sepuas seperti mencabut biore pore-pack dari hidung ini. Mungkin dengan khabar-khabar yang tidak enak ditelan, tapi tidak mengapa, there's must be something behind it. So, lets face it!




Baru selesai menyiapkan logo MSC. Amin akan hantarkannya pada Dr Suhaila. Yeahh babeh, I'm done with it! Tatkala menyiapkan logo, sudah 210x Lenka dan Bunkface menjerit-jerit di iTunes. Lagu sama berulang-ulang kali didengarkan.


Semalam meronda satu Bangi untuk mencari klinik-klinik yang best untuk dibuat General Practitioner posting. Adalah dalam 10 buah (kalau lebih pun, 1/2 je) dan kami yang tinggal di Bangi ada la dalam 9-10 orang. Oh, cukup ke ni?? InsyaAllah cukup hehehe



Esok sekolah bermula, dan pada masa yang sama akan ku ketemu kembali lecturer kesayangan pelajar-pelajar USIM, Prof Kannan Kuty.






Nota Kaki:

1) Esok kami akan berkumpul dan bersatu semula sebelum dipisahkan lagi
2) Kemudian, kami ada 3 minggu sebelum peperiksaan yang seterusnya datang menemui kami

Aku ingat lagi, seorang kawan ku ngomel padaku "Azah ni asyik exam aja!"

Sejak masuk clinical years, memang exam=life

3) Teringin untuk pergi ke tempat-tempat yang menarik yang tidak pernah lagi aku pergi seperti Ireland atau mungkin New Zealand dan Aussie. Korea? Hanya selepas Haaziq menunjukkan gambar-gambar mereka di sana.

4) Jumpa esok!



Yang lain, esok sahaja... Salam

(2) Comments

  1. muhammad syafiq On November 3, 2009 at 8:26 PM

    biarlah azah itu asyk dgn exm saja..

    drpd asyk dgn mnde laen..

    ^_^

     
    azaHmaeL On November 4, 2009 at 7:38 PM

    Reply:

    Syfq: hahahah (^^)

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v