Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Doakan Saya

6:02 PM 7 contengan

Salam.

Isnin ni exam.

Ada Mr Azmi, Mr Hamid, Mr Ng, Mr David, Prof Azmi, Prof Jaw.

Menakutkan.

Doakan saya :)

(7) Comments

  1. muhammad syafiq On October 9, 2009 at 10:33 PM

    alwayz =)

     
    Syafiq Azuan On October 9, 2009 at 11:48 PM

    Rabu semalam. aku ke hospital besar johor bahru. Temankan kawan aku melawat makcik dia. Koma. Kerana kanser saraf. Masa aku sampai, akau tengok doktor2 tu. Apa yang mereka buat, kerja mereka, dedikasi mereka terhadap pesakit mereka. Sungguh. aku kagum dengan doktor. Besar pengorbanan mereka. "Mungkin nanti azah pun macam ni juga kerjanya nanti.".

    Haha. Boleh buat punya zab. Chaiyo. chaiyo

     
    Ndea Anuar On October 10, 2009 at 1:59 AM

    4 bintang utk komen di atas.. =)

    all d best azah.. btw, who is prof.jaw? real name or u r making him a new name? haha

     
    azaHmaeL On October 10, 2009 at 6:53 AM

    Replies:

    syfq: tengs~ :D selalu selaluuu hehehe

    Sapek: oh aku tumpang simpati dengan kawan kaw. Mungkin, suatu hari nanti ;) doakan!~

    Ndea: 4 bintang out of berapa enz?? :p we had several classes with him. actually he is not in our timetable. we just sneaking into his classes dok belakang 'senyap2' masa join dengan budak uia ;)) then, taaadaa prof burhan said that he will be our examiner. cet! die org myanmar kot. tenringat aku kat aung kchi (aahh tataw nak eja camne). btw, ejaan prof jaw ni salah. aku type ikot sedap bunyi je ni muahaha :))

    gud luck to you too!~

     
    mokchique On October 10, 2009 at 9:33 PM

    aung kyi lah eja nye....hampeh tol azah neyh~

    good luck!

     
    Ahmad Firdaus Fuzai On October 10, 2009 at 9:46 PM

    "Ngaruk budok2 nih!" said hamid..

     
    azaHmaeL On October 13, 2009 at 9:32 PM

    Replies:

    mokchique: ala bunyi mcm nak sama je hahaha :p

    Ahmad Firdaus: hahah nak tahu satu bende??? die sangat bizi pagi exam tu. alhamdulillah, doa dimakbulkan muahaha

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v