Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam

Bila exam nak dekat je.. Macam-macam perasaan datang.. Macam-macam penyakit menyerang bertubi-tubi. Tak mampu untuk menepis. Apetah lagi menahan. Sehingga mendapat tittle "Budak Bermasalah" haih!


Antaranya:


1) Akan ada desas-desus sisipan hati bertanya "Kenapa aku nak jadi doktor?"


2) Pelbagai bayangan negative (fail lagi ke??) akan berlegar di ruangan udara minda (the unseen-limbic area). Nauzubillah!!


3) Tension and Stress adalah perkara biasa. Dan bagi mereka yang menghidap Psoariasis, semoga anda berusaha untuk memakai Clobetasone

4) etcetera...etcetera...etcetera......


But, after I stepped-out from the examination hall (last paper), I feel like I am regaining back my what-i-called-it-as-life.


Tak sabar nak buat semua benda..

"Ya Allah, permudahkan-lah aku untuk terus berada di medan ini. Kuatkan-lah aku Ya Rahmaan Ya Rahiim"

Nota Kaki:

Doakan aku kawan-kawan! Professional exam lagi sebulan. Aku dah kat hujung-hujung tanduk.. :-S

(9) Comments

  1. Sop On February 9, 2009 at 7:26 AM

    meragui kenape amik medik? jgn risau, time klinikal nnt lg hebat keraguan itu.

    siap ade sorg tu kate die nk stop n bukak kedai foto je. haha

     
    Anonymous On February 9, 2009 at 11:52 AM

    yup..4th yr 2 xdela bst sgt..hectic..told ya..mari same2 kte jd was2...hehehe

     
    aw3rz On February 9, 2009 at 12:15 PM

    actually, aku rase sebab korang masuk usim nih dowh rase ragu2.aku tgk budak u lain enjoy je. maybe sebab derang tetapkan sendiri kehidupan derang dan tak hidup dalam kekacauan kot.tak macam kite.

     
    azaHmaeL On February 9, 2009 at 5:11 PM

    Replies:

    Sop: adeh! bertambah keraguan ke? wuuu tapi banding dgn 3rd yr? :(

    Apos: takde la bes sgt << ade la best nyer sket2 yang terselit hehehe jadik lah :P

    aw3rz: maybe korang 1st batch kot, kitorang ni kire mcm antara batch yang maybe bes sket(kehidupan budak 2nd yr)dan batch yang ade la keributan sket hahaha :p

    to all: kene push sket!! :(

     
    top the pop On February 11, 2009 at 11:03 AM

    wahhh..anda pelajar medic ke...laaa..bagus2..:D..gud luck ea!!!..hehehe

     
    azaHmaeL On February 14, 2009 at 11:35 PM

    reply:

    top the pop: haah hehehe tengsss choco-top! :D

     
    Adam Yahya On February 22, 2009 at 11:23 PM

    oit!
    aku adam!

     
    azaHmaeL On February 27, 2009 at 10:20 PM

    reply:

    Bui al-Yahya: adam! welkam :)

     
    FarEast On April 9, 2009 at 10:39 PM

    buang la pic dgn canon tu ... yg pic tag ko tu ... haha

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v