Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Salam~

My bestfriend's wedding!
Mabruk wa barakallahulakuma Asyura & Firhan
Semoga antum bercinta hingga ke syurga


Terasa sebak bila kawan dari kecil dah kahwin. Dulu dok main masak-masak. Dok kenekan orang time sekolah. Pergi sekolah sama-sama. Makan senyap-senyap time kelas sejarah, add math dan math mod (cikgu sekolah aku tak buka blog aku kan?)

Dah lama tak jumpa kawan-kawan sekolah. Banyak yang diborakkan. Non-stop gossip sana sini. dari medical thinggy sampai isu-isu sosial. Dari zaman budak sekolah suka bergosip. Waa rindu korang!! Kering mulut nyah gosip dengan uols~ hahaha

Korang la tempat aku mengadu domba dan tempat aku berhu-ha macam orang tak betul


Ini bukan kat kenduri kahwin. Lari kejap pegi makan kat tempat lain haha

Best friends forever

Lepas ni mesti dah susah nak jumpa kan?

(4) Comments

  1. Anonymous On March 3, 2012 at 8:06 PM

    awk....amin dh bg kebenaran awal2..die kata even dah kawen die xkn sekat jumpa korang..selagi xabaikan tanggungjwb...awk suka x?...hehehehe..ke awk yg dh susah nk jumpa bila dh kawen + dpt title DR. nnt?...

     
    azaHmaeL On March 4, 2012 at 9:02 AM

    eh awak ni~ saya boleh lagi asalkan takde patient yg buat hal hahah geli la wak wak kahkahkah wehh aku no hal inshaAllah

     
    Anonymous On March 31, 2012 at 9:13 PM

    Geli ke suka wak?~..jgn la camtu..xlama lg giliran awak lak (^_^)v hahaha

     
    azaHmaeL On April 1, 2012 at 9:21 PM

    hahah saya aminkan je wak kikiki

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v