Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Permainan Aku

12:57 AM 2 contengan

Salam...

Kalau dulu, angry birds ni la jadi peneman aku kalau tetiba dapat acute attack of cerebral oedema (tipu). Konon nak release kan stress lah. Mesti main. Baru baca 2-3 ayat, aku akan meraba-raba cari iPhone dan sambung main.

"Last-last, lepas ni sambung"

Ni la ayat aku haha Berusaha main sampai aku complete semua level. Next week tu aku ada obstetric and gynaecology end posting exam. Nice kan?? Pastu aku stress balik.


Tapi selepas competed all the levels, I've shifted to angry birds rio, tapi tak best sangat so terabai seketika. 

Sejak dua menjak ni, aku dah tuka interest. Aku ter-addict kat Shaun the Sheep punya game. Awesome lah! Alasan sama gak, nak release stress ye la final year dah kan..

Again, lepas main dah completed level, menyesal balik sebab terasa "lebih baik study" hahaha




Demi masa. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan sabar. Al-'Asr 1-3



Nak jadi ni punya pasal, harus bekerja lebih kuat tapi kena balance juga, kalau tak life full with stressor tak elok juga. Balance your life ok!

(2) Comments

  1. Faiz Ezanee On November 8, 2011 at 9:36 AM

    Life is like riding a bicycle. You need to keep going to balance it and not fall from it. :)

    One good article to read: http://www.izzuddinyussof.com/2011/10/angry-birds-dari-perspektif-dakwah-dan.html

     
    azaHmaeL On November 9, 2011 at 8:26 PM

    yerp. need to balance everything. yin and yang? oh dah bacee tengss :))

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v