Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Senyuman

11:58 PM 2 contengan

Salam
Pictures will help me to explain the title above :)
17 minit kemudian...

So here it is, i grabbed from my fren's [sini] :)

SubhanAllah!

“This is a communication to be transmitted to mankind so that they can be warned by it and so that they will know that He is One God and so that people of intelligence will pay heed.” (Quran 14:52)

Nota Kaki:

1) Tengs oren sebab roger aku malam tu tp malang nya ade 2. satu: aku tak nampak si bulan purnama tu (salah direction maa haih~) kedua: "baby" aku tertinggal kat umah hahaha :P

2) aku curik "gamba" nii. nice shot bro!

3) sori, tak banyak membebel, sebab aku tengah angau dengan pakwe aku Robert Pattinson :D

(2) Comments

  1. Syafiq Azuan On December 11, 2008 at 4:32 AM

    Shafiq Ayam? Hahaha. Ades. Sungguh pun kau terlepas melihat bulan tersenyum, jangan lah kau gusar kerana pada 2058 fenomena ini akan berulang kembali InsyaAllah. Jadi, bersiaplah dengan kamera canon 350d kamu itu dengan lens 500mm wajarnya.

    P/s : Kristen Stewart bgtau aku, Robert Pattinson kirim salam. Dia suruh kau baca buku, Next week exam! Muahaha. :D

     
    Anonymous On December 11, 2008 at 11:49 AM

    Reply:

    Syafik: oke aku baru sedar yang aku salah eja name kaw "syafiq" instead of syafik sebb aku pon mcm dah kompius hahahaha 2058? err umur aku dah 71. hah! takpe2 mortality rate women rendah sikit dr laki so kalaw umur aku berpanjangan dan tangan aku tak terketaq2, boleyy la aku shoot hahaha ;))

    psst: hooowwiie ahh Roberttt. ok ok semangat2!!!

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v