Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

?
Assalamualaikum awak..

Saya nak beritahu awak satu benda :)

Kalau saya tengah sedih ke marah ke PMS ke ting tong ke tiba-tiba moody tak tentu arah, merajuk ke, peluk dan pujuk lah saya dengan kata-kata atau tingkah laku. Saya mungkin keras kepala hati batu, tapi, saya sebenarnya lembut dan ketagihkan kasih sayang kamu.

Sekian...

ps: Si isteri kadang-kadang tak hasratkan dan kadang-kadang si suami tak nampak. so i beritahu la kat sini yeh :)

pss: ini hanya boleh diapply untuk yang dah berkahwin sahaja :)

pss: Yuna-terukir dibintang

Nota kaki busuk:
Tujuan topic ini: Takde motif hahaha ngantuukk Zzz takleh tido -.-

(4) Comments

  1. eLyA On February 29, 2012 at 7:41 AM

    eerrk~ @_@

     
    azaHmaeL On February 29, 2012 at 7:08 PM

    hahah tak betul ke? :P

     
    Bintuhambali... On February 29, 2012 at 11:47 PM

    go azah!! he~

     
    azaHmaeL On March 3, 2012 at 1:00 AM

    hahah kelaka la aku post bende bende macam ni. bukan ade org bace pun :P

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v