Back to home page

Padd Solutions

Converted by Falcon Hive

Atiq dah dewasa. Dah sama umur dengan aku. Kaw tak boleh nak diskriminasi dengan umur aku lagi dah. Hahaha

Have a great BIRTHDAY and semoga kamu diberkati :)


And yet, life is fascinating and enthralling if we do things together :)


ps:

Currently in Tamping doing Public Health posting. I like Tampin compared to Temerloh as it reminds me of my kampung :) Communicate with old folks here requires soft-skill that I don't have hahahah Really infuriating

(4) Comments

  1. Abdul Munir Sanusi On March 3, 2010 at 9:26 PM

    Em, menarik ke dapat praktikal hospital kampung-kampung. Macam aku kena posting dekat Tapah bulan 8 ni. Minta Teluk Intan iaitu tempat aku tak dapat.

    Menarik tak? Orang dia raikan tak budak medik macam aku ni? huhu

     
    azaHmaeL On March 4, 2010 at 12:32 AM

    Reply:

    Mun: oh elective posting ke? teluk intan kalaw tak silap ade budak ukm buat clinical kat situ. kalaw tak silap aku lah. if itu teaching hospital ok jek :) posting kat kg lagi best dr kat bandar hehehe kalaw nak kite diraikan, kite kene 'raikan' derang :) selamat berposting

     
    atiq On March 4, 2010 at 9:11 PM

    azah!!!!!!!!!!!!!!!!...thanz sumbat aku dlm blog ko...hahahaha.....suka...suka...suka....

     
    azaHmaeL On March 4, 2010 at 9:37 PM

    Reply:

    Atiq: hehehhe mmg bukan aku selalu sumbat ke?? hahaha :P

     

Post a Comment

Silalah conteng lagi!!! (^_^)v